Parlament

Parlament

2023. június 25., vasárnap

Jár a baba, jár

Két napig megint együtt lehettünk az unokánkkal, mert Orsi lányomék egy családi esküvőre érkeztek. Csütörtök este mentem ki eléjük Lisztferire, és elvileg előfordulhatott volna, hogy Bori Skóciából jövő gépét is megvárjuk, de a fáradt babával végül nem akartunk még másfél órát várakozni. A reptérre kijöttek a nászomék és vejem nagyszülei is, öten rontottunk rá a kis Yaarara, a szülőkkel senki sem foglalkozott. Otthon Yaarula és a fiatal szülők helye már időben elő volt készítve, úgyhogy a kislány reggel 6-ig úgy aludt, mint a bunda.

Péntek délelőtt Katinak még dolgoznia kellett, én goffrit sütöttem a családnak, utána a délelőtt gondtalan játékkal telt.




Délutánra nászomékhoz voltunk hivatalosak grillpartira, meghívták lányomék összes barátját, akik leginkább az osztálytársak közül kerültek ki (Orsi és Sahar ugyanis osztálytársak voltak a gimiben). Sahar már dél körül átment a húst előkészíteni (egy korábbi posztomban már írtam róla, hogy milyen szakértelemmel készíti el a húsokat).

Unokánk már nemcsak álldogál, de néhány lépést már bizonytalanul megtesz, ezért nagyon jól lehet vele "Sétálunk-sétálunk, egy kis dombra lecsücsülünk" játékot játszani.


Persze nászoméknál is mindenki csak a kislányt ajnározta. A fiatalok a grillparti után bevetették magukat a pesti éjszakába, mi pedig hazavittük és ágyba dugtuk az unokánkat.

Másnap délelőtt Orsi egy barátnőjével találkozott, mi pedig Saharral és Petrával kivittük Yaarulat a játszótérre. Szeret csúszdázni, hintázni és mászni, de hát melyik gyerek nem?




A lagzi előtt lányomékra (akik hajnalban jöttek haza a buliból) és Yaarara is ráfért a pihenés. Kisebbik unokahúgom esküvője volt egy XXIII. kerületi esküvői helyszínen 140 vendéggel. Az unokánkon kívül több más kicsi gyerek is volt. A három lányom előző nap csak futólag találkozott, most együtt Bulizhattak.


Utoljára öt éve, Orsi esküvőjén láttam a három lányomat együtt bulizni, most is elég jól elengedték magukat:



Bori hozta német barátját, Jonathant is, akit az egész család és baráti kör egyből megkedvelt. Azért úgy láttam, kicsit lefagyott az arca, amikor Borinak sikerült elkapnia az esküvői csokrot a sok hajadon közül, és el lett neki magyarázva, hogy ez nálunk, Magyarországon mit is jelent.

Bori elkapja a csokrot

Fél 11 körülre Yaara már nagyon elfáradt, úgyhogy őt és szüleit hazafuvaroztam, majd visszatértem az esküvői helyszínre (XXIII. kerület és I. kerület odavissza az éjszakában). Menyasszonytáncra pont visszaértem, jutott az esküvői tortából és az éjfél utáni töltöttkáposztából is. Hajnali kettő után indultunk haza, hazadobtuk Boriékat is, így valamikor 3 körül léptünk be a lakásba, de fél 5-kor már indulni kellett unokámékkal a repülőtérre. Szóval most egy kicsit fáradt, de csupa pozitív energiával feltöltött vagyok.

Irány Tel Aviv

---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése