Parlament

Parlament

2021. március 2., kedd

Viszlát budaörsi repülőtér

2015 májusában költözött cégünk, a CENTROMATIC a budaörsi repülőtér melletti irodaházba, mert a kelenvölgyi bérleményünket a tulajdonos eladta a fejünk fölül. Soha ilyen szép kilátásom nem volt korábbi irodáim ablakából: az ablakom előtt szálltak fel és le a repülőgépek, közöttük a legendás Li-2-es veterán gép, távolban a budaörsi hegyeket láthattam, sőt, északkeleti irányba nézve még a Gellérthegyben is gyönyörködhettem.

Ezt láttam az ablakomból

Meg ezt

És ilyen volt az irodám

Az öt fős irodát aztán 2019 januárjában fel kellett adunk, mert három kollégától megváltunk, ezért egy szomszédos, kisebb irodába költöztünk át, de két hónap múlva tulajdonostársammal főállásban az ERBE-ben kezdtünk dolgozni. Mivel azonban voltak még futó szerződéseink, megtartottuk mind az irodát, mind pedig a műhelynek és raktárnak használt földszinti helyiséget.

Az utolsó irodám Budaörsön

Emlékszem, első ERBE-s munkanapom pont két éve, 2019. március 1-én, pénteken volt, negyed háromkor volt vége a munkaidőnek és boldogan siettem át a budaörsi irodába a cég ügyeit intézni. A régi helyemen biztonságban éreztem magam. Kellett is a második műszak, mert még egy melót meg kellett csinálnunk a MAVIR-nak, aztán egy komolyabb munkát a Dunamenti Erőműnek. Ez utóbbit már úgy csináltam, hogy már felmondtam az ERBE-nél, de még nem kezdtem el a munkát a SCADANET-nél.

Az irodát másfél évig tartottuk még fenn, a műhelyt pedig még további fél évig. Megkezdődött az irodaház felújítása, építési terület lett az egész környék.

Irodaházunk, amikor beköltöztünk


A kisépület már majdnem kész

Az iroda kiürítése elég nagy meló volt, de sok mindent el tudtunk raktározni a műhelyünkben.
Irodám bontás közben

És kiürítve

Ma adtuk át a műhely kulcsait is, így megint lezárult egy szakasz az életemben: a budaörsi repülőtér mellett töltött hat év.
Műhelyünk, amikor még tele volt beépítésre váró műszerszekrényekkel

Folyik a kiürítés és a selejtezés

Átadásra kész állapotban
A repülőtéren időnként filmeket is forgatnak. Emlékezetes volt egy náci felségjelű Ju-52 felszállása, amit sikerült is megörökítenem, ezzel búcsúzom a repülőtértől.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése