Abban mindenki egyetért, hogy a fogyasztói társadalmakban nem az első adventi gyertya meggyújtásával kezdődik az advent, hanem amikor a plázákban először felcsendül egy karácsonyi dal, vagy amikor először jelenik meg egy black friday hirdetés. Na de mikor érnek véget az ünnepek?
- Amikor elfogy az utolsó adag töltöttkáposzta és utolsó morzsa bejgli?
- Amikor újév hajnalán eldurran az utolsó petárda is?
- Amikor lekerül a bejárati ajtóról az adventi kopogtató és az erkélyen kihunynak a karácsonyi fények?
- Vízkereszt vagy háromkirályok napján?
- Amikor a karácsonyfát díszeitől megfosztva ledobjuk hatodik emeleten lévő lakótelepi lakásunk erkélyéről?
- Amikor visszacseréltük az utolsó nekünk nem tetsző vagy hibás karácsonyi ajándékot?
A december 12.-én megrendelt terméket 15.-re igazolta vissza az Emag.
Katt a nagyobb képért |
"Kedves Vásárlónk!
Tudjuk, hogy már nagyon várod rendelésed minden tételének érkezését.
Úgy látjuk, hogy a csomagod összekészítését követően valahol megcsúszott a szállítási folyamatban, így a kézbesítése elhúzódhat.
Ne aggódj! Tapasztalataink szerint a késés akár már a mai napon vagy 3 munkanapon belül megoldódik és már birtokba is veheted a vágyott terméket."
Természetesen a termék 19.-én nem érkezett meg, ezért 20.-án és 22.-én is megreklamáltam az Emagnál. Automatikus válaszüzenetükben csak ennyi szerepelt:
"Üdvözlünk!
Köszönjük, hogy megkerested ügyfélszolgálatunkat! Kérdésed 26826237 számon rögzítettük.
Amennyiben a beküldött kérdéshez/panaszhoz szeretnél dokumentumot/képeket is csatolni, úgy kérünk, azt erre a levélre válaszolva tedd meg.
Szeretnénk értesíteni, hogy a nagyszámú megkeresések következtében a feldolgozási idő meghosszabbodhat. Kérjük, hogy ugyanarra a problémára vonatkozó kérdésed ne küldd el még egyszer, mivel ez késlelteti a válaszadásunkat.
Ügyintézőnk hamarosan válaszolni fog a leveledre vagy felveszi veled telefonon a kapcsolatot."
Eljött a szenteste, e nélkül az ajándék nélkül is nagyon meghitten ünnepeltünk, aztán sor került az évbúcsúztató túrára, és már el is feledkeztem erről a rendelésről. Ma jött meg a Sameday futárszolgálat Viber-üzenete, hogy a megadott csomagautomatából átvehetem a csomagomat.
Katt a nagyobb képért |
Katt a nagyobb képért |
Köszönjük a webshopoknak és futárszolgálatoknak, hogy végre leszoktatnak bennünket a karácsony előtti konzumálódásról!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése