Parlament

Parlament

2019. augusztus 28., szerda

Lányok az úton 2

2017. novemberében írtam egy posztot a Kamaraerdei úton posztoló lányokról, és több fotó mellett ezt a szürreális fényképet is mellékeltem (kattintsatok rá, hogy teljes életnagyságban élvezhessétek):
Hogy a fotó miatt-e, vagy a vonzó cím miatt, de ez a posztom nagyon olvasott volt, de azért nem érte el a 800-at az olvasottsága. Pár nappal ezelőtt azonban a kedvenc 444-es újságíróm, Szily László ezt posztolta: Ahogy van, a legjobb magyar raplemez borítója lehetne ez a Kamaraerdőn készült Google Street View fotó. A cikk vasárnap 14:02-kor került fel a netre, és hogy-hogynem, az én posztomat is további több mint 700 ember nézte meg a neten:
Ezzel aztán ez lett legolvasottabb posztom evőr:
A helyzet pedig változatlan a Kamaraerdei úton. Tegnap megint Pakson jártam, így láthattam, hogy a hölgyek továbbra is kitartóan várják a vendégeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése