Parlament

Parlament

2018. február 2., péntek

Lássuk a medvé(ke)t!

Ilyenkor február 2-án a medvék a közelgő tavaszt hirdetik. Én is két mackóval várom a közelgő belpolitikai tavaszt.
Kattints ide, és énekelni is fognak
Az az igazság, hogy a "Stop Soros" őrület inspirálta legújabb dalomat, amely a 444.hu, hvg.hu, zsurpubi.hu és az egriugyek.hu jóvoltából elég sok emberhez eljutott. Szily László, a digitális újságírás fenegyereke, jelenleg a 444 munkatársa írt egy cikket a dalaimról.
Szily László 2015-ben még a cink.hu munkatársa volt, ő fedezte fel a TESCO-dalt, amitől aztán felrobbant a net. Azóta ismerősöm a Facebook-on, és a Messengeren múlt héten csinált velem egy villáminterjút:

  • jó napot, éppen posztot írok a Stop Soros-számról! Mi a zenei alap hozzá? Remekül sikerült szokás szerint!
  • Üdv. Saját szintetizátor, youtube-ról lopott film, saját szöveg és ének
  • őrülten fülbemászó, azt hittem, hogy valami örökzöld az alap, de így még jobb!
  • a szerkesztőségünkben a többség ma már ezt hallgatja
  • hogyan jött az inspiráció?
  • Örülök
  • Stop Soroson kívül milyen inspiráció kell még?
  • nem keveselltem! Csak gondoltam, hátha volt valami plusz elem, esemény, nyilatkozat akármi
  • A "Stop Soros" alapból chachacha ritmus
  • Én hirtelen felindulásból szoktam dalt énekelni.
  • Tényleg, ez idáig megmaradt az internet keretein belül, vagy vannak élő fellépései is? Hívják helyekre esetleg?
  • 😀😀😀
  • Az élő koncerteket meghagyom Ákosnak
  • Örülök, hagy rátalált erre a dalra, a TESCO-dalt is Ön fedezte fel, még Cink-es korában.
  • Egyelőre pusztán elméletileg kérdezem, hogy adott esetben azért vállalna egyedi fellépést, mondjuk egy 444-es szerkesztőségi buliban? Igen, pont most kerestem meg a linkjét, hogy beletehessem ebbe a posztba!
  • NEM!
  • Mármint nem vállalok fellépést 🙂
  • Ó de kár! De érlelje csak a témát, nem akarom elsietni, hátha beadja egyszer a derekát. Nem is tudom, hogy kérdeztem-e annak idején: képzett zenész vagy autodidakta módon tanulta meg a dolgot?
  • Civil szakmám van, a zene csak hobbi, egyébként jól hallható, hogy szarul éneklek és mindent egy 1000 Ft-os TESCO-mikrofonnal rögzítek.
A legutolsó mondatom aztán annyira megtetszett neki, hogy ezzel kezdte a rólam írt cikket. A kommentelőktől aztán kaptam hideget és meleget egyaránt, ebből is idézek:

  • ... lepra
  • Nagy kedvencem! Jókedvre derít. Imádom a dalait, és szerintem jó hangja van, és jól énekel. (12 évig hegedültem, több zenekarban játszottam, egy időben hegedűművésznek készültem.)
  • Szuper !!!!!
  • FIdesz, mint olyan, nem létezik. A stop fidesz így baromság. Stop Orbán. A fordítottjában viszont az ellentéte, Nem Soros van, hanem egy diverz kör, amit lehet Soroshoz kötni. De óvodás stílusban mindig elferdülnek a dolgok.
  • indulhat a bulizas
  • Imádom!
  • Kicsit fárasztó ilyen töményen, de amúgy jópofa :) .
  • Jó, de a pszichopatákkal épp az az egyik probléma, hogy nem értik a humort. Aki meg nem pszichopata, az meg eleve nem szavaz a Fideszre. Ez a 22-es csapdája ;)
  • A cicámmal táncoltam rá :)
    Amugy nekem bejön :)
De most komolyra fordítva a szót: Ezek a dalok tényleg az úgynevezett "trash content", vagyis szemét tartalom kategóriába esnek, miért égetem magam ezekkel? Egyszerű a válasz: mert amiről éneklek, szintén a politikai "trash" kategóriájába esnek. Sajnos ma már nem csak a tömegmédia, de a politika is szemét tartalommal telt meg, korábban komoly és nagy tekintélyű szervezetek, mint az Országgyűlés, Nemzeti Választási Bizottság, Állami Számvevőszék, és még folytathatnám a sort, beálltak az össznépi kukázásba.
A Stop Soros törvényjavaslat itt elolvasható. Ez, akárhogy is szépítjük, kodifikációs szégyen, bár hallottam jogászokat úgy nyilatkozni, hogy mivel ez a törvényjavaslat egy kodifikációs termék szinte egyetlen ismérvét sem hordozza, valójában nincs is miről beszélni. Bár Gulyás Gergely, a Fidesz frakcióvezetője egy darabig még védte a mundér becsületét, azért úgy nyilatkozott, hogy egyelőre nem sietik el a törvényjavaslat benyújtását. Pedig a miniszterelnök elsőbbségi levélben írta meg minden szavazópolgárnak: Itt az idő. Álljunk ki Magyarországért! Csak éppen azt felejtette el megírni, hogy hogyan. Az országgyűlés a választások miatt hamarosan feloszlik, a választások után pedig úgyis okafogyottá válik a törvényjavaslat beterjesztésre, ha a Fidesz nyer, azért, ha pedig mi, "sorosisták", akkor meg azért.
A törvényjavaslatban a "migráns" és az "illegális migráns" vegyesen olvasható, pedig a két fogalom között nagyjából ugyanaz a kapcsolat, mint a "nemi közösülés" és "erőszakos nemi közösülés" között, előbbi teljesen hétköznapi, utóbbi pedig bűncselekmény. Hasonlóan keveredik a törvényjavaslatban az "uniós határ" és a "schengeni határ" fogalma. Illegális migránsok támogatása az embercsepészettel egyenértékű, viszont a migránsokat támogató szervezetek közé számít minden olyan állami szerv és civil szervezet vagy alapítvány, mely befogadott, oltalmazotti státuszban lévő menekültnek nyújt segítséget a letelepedésben, munkavállalásban, az új életkezdésben, ügyei intézésében, vagy menedékért folyamodónak nyújt anyagi vagy jogi támogatást.
Szóval ezért gondolom, hogy dalaim a hazánkat elárasztó politikai szemét legadekvátabb megnyilvánulásai, és szégyenkezni azoknak van okuk, akik ilyen dalok megírására inspirálnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése