Parlament

Parlament

2011. május 23., hétfő

Gyorshajtás

A fene egye meg, lefotóztak az Osztyapenkónál (fiatal blog olvasók, tudjátok-e, hogy hol van az Osztyapenkó?).
Pedig láttam is a háromlábút, lenéztem a kilóméterórára és megnyugodva tapasztaltam, hogy hogy nem hajtok gyorsan. Ennek ellenére 74 km/h-t mértek. Érthetetlen.
Ráadásul ma reggel ugyanez történt: megláttam a mérőt, pillantás a kilométerórára, megnyugvás. De látszik is a képen, hogy nem egyedül vagyok, mögöttem furgonok, busz.
Eddig büszkén meséltem, ha megkérdezték, milyen gyorsan vezetek, hogy csak egyszer büntettek meg gyorshajtásért: 40-nel mentem a 30-as táblánál...
30 éves autós pályafutásom során még tíz közlekedési bírságot sem gyűjtöttem be, ezek is főleg parkolási bírságok voltak:
  • Még trabantos koromban elvitték az autót az alsó rakpartról, ki kellett menjek érte a halálba kiváltani.
  • Petra születésekor a Bakács téren sietve álltam meg a szülészetnél, nem vettem észre, hogy a közért rakodásra kijelölt helyén állok. Pedig még parkolójegyet is vettem.
  • Egyszer Petrával voltunk az Állatkertben, és a Széchenyi Fürdő előtt álltam meg, mint utóbb kiderült, mozgássérülteknek fenntartott helyen. Speciel ezt szégyellem, mert tudatosan sohasem teszek ilyet. A Városligetben való parkolás különben is halál, utálok oda kocsival menni.
  • Egyszer a gyermekorvosi rendelőbe vittem Orsit, és a kocsi fele belelógott a "megállni tilos" táblába. Kerékbilincset kaptam, pedig akkor is vettem parkolójegyet.
  • Egyszer, amikor Borit vittem csellózni, 10 perccel túlléptük a parkolójegy lejártát, ezért Mikulás-csomagot kaptam. Azóta kizárólag mobiltelefonnal parkolok.
  • Volt egy tavalyi esetem, amikor lefotóztak a Pauler utcában, azt állítván, hogy tilosban várakozom. A határozatot a fotó alapján megfellebbeztem és nekem adtak igazat.
Tavaly kaptam egy helyszíni bírságot a  Krisztina térnél. Mivel a Mészáros utcáról jövet nem lehet balra kanyarodni a Krisztina körútra, mindenki azt csinálja, hogy jobbra kanyarodik, majd a villamosmegálló után megfordul, pedig kinn van a "megfordulni tilos" tábla. Ez 5000 forintomba került.
Az ominózus gyorshajtási esetem Érd belterületén történt, amikor egy 30-as táblánál 40-nel haladtam. 15000 forintra akartak megbüntetni, de sikerült 10000-re lealkudnom.
Sajnos a mostani eset 30000-be fog kerülni, de még mindig nem tudom, hogy történhetett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése