Parlament

Parlament

2019. március 7., csütörtök

Rövid végtelenített videók 2

Alig több mint egy éve számoltam be rövid végtelenített videóimról, coub-jaimról. Akkor azt írtam, hogy 10 követőm és 18 500 kattintásom van. Nos, egy év alatt sokat léptem előre, mert mára elértem a 100 000. kattintást és a 25. követőt.
Azért szeretem a coub-ot, mert sokkal kisebb energiabefektetéssel készül, mint egy YouTube-dal, általában egy óra alatt megvan, ez lényegében egy blogposzt megírásának ideje, elegendő hozzá egy jó ötlet.
Az elmúlt év vitathatatlanul két legsikeresebb coub-ja egyébként nem saját ötletből készült, mégis tetszett a közönségnek.
Az alábbi videóban egy grafikus által az ezerforintosból kreált Orbán-portrét kombináltam össze az Emil Rulez együttes Hello Tourist című számával. 20 000 megtekintés, 422 lájk és 71 megosztás lett a jutalmam:

A második legsikeresebb coub-omat 7000-en látták 77-en lájkolták és 12-en osztották meg:

Viszont az utóbbi hetek-hónapok vitathatatlanul legnagyobb kedvence Hollik István. Róla dalt is énekeltem, de négy coub-ot is készítettem Orbán leghűségesebb talpnyaloncáról:








Regisztráljatok a coub-ra és legyetek Ti is a követőim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése