Parlament

Parlament

2011. április 4., hétfő

Csakazértis József Attila Színház

Egy korábbi blogbejegyzésemben azt írtam, vszleg utóljára jártam a József Attila Színházban. Nos, mégsem. Szombaton megnéztük Katival a Mici néni két életét. Ez egy igazi jutalomjáték öregecskécske (copyright by Gyurcsány) színészeknek (lásd a filmben Kiss Manyit és Páger Antalt), ezúttal Esztergályos Cecília, Galambos Erzsi és a Nemzet Színésze, Bodrogi Gyula brillíroztak. Azt beszéltük Katival, hogy ezt hiába nézte volna meg a két nagylány, egy kukkot sem értettek volna az egészből, fogalmuk sincs, mi az eltartási szerződés, a HKI, a lakáskiutalás, a párttitkár stb. stb. stb. Igazi retró-fílingünk volt, '60-as évekbeli slágerekkel, ruhákkal, humorokkal.
Sikerült DVD-n megnéznem az Avatart, megállapíthattam, hogy Cameron vonzódik Sigourney Weaver-hez, a földönkívüliekhez, a biomotorosan irányított robotokhoz, a női pilótákhoz és rettentően vizuális. A történet sablonosságát (kicsit Pocahontas, kicsit Mátrix, kicsit Dinotópia) tökéletesen elfeledteti a csodálatos látványvilág. Bár én nem ragaszkodtam volna ennyire a happy-endhez, azért ez a film bekerült az első öt kedvenc sci-fim közé.
Megünnepeltük Petrácska 7. és Eszter 21. szülinapját (már megint az a fránya 3-as szorzó). Tizenhat embernek kellett tortát sütni (bombajó, banántorta, répatorta), szendvicset kenni. A 17. Mimi volt, aki Skype-on csatlakozott a társasághoz. Ismétlés májusban, amikor Borit és engem ünneplünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése