Parlament

Parlament

2020. augusztus 25., kedd

A gépház közleménye

2006 és 2010 között is írtam naplót, de annak minden évada egy Word-del szerkesztett, bejegyzésről bejegyzésre bővülő weblap volt, melyeket egy UPC által biztosított tárhelyre töltöttem fel. A UPC-t átvette a Vodafone, és nemrég közölték, hogy a tárhelyet felszámolják, ezért lemenekítettem róla minden bejegyzést, és a tipográfiát megtartva áthelyeztem mostani blogomra.

Ha jól megfigyelitek, a borítókép alatt láttok egy lapválasztót:
2011-től | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

A régebbi bejegyzésekben a linkek már nem nagyon működnek, de azért nyomon követhetők az események. 2006-ban még nem nagyon tudtam eldönteni, mire is használjam a netes megjelenésnek ezt a fajtáját, de aztán évről-évre folyamatosan kialakult az a gyakorlat, hogy fele részben családi, fele részben pedig közéleti eseményekre reflektálok. 2010-ben kezdtem minden posztomnak címet adni.

Mindenkit arra buzdítok, hogy ha van ideje, olvasgassa a 2011 előtti posztjaimat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése