Kedves blog-olvasók, adós vagyok cégem internet-gondjának megoldásával. Nos, a mai napig húzódott. Korábbi posztomban odáig jutottam el, hogy a T-Com az Enternet felé elutasította az ADSL-áthelyezési kérelmünket, mert a két vonal előfizetője nem volt azonos, majd újabb egy hónap elteltével azt állították, hogy lemondtuk a megrendelést, illetve, hogy nem élő vonalra kértük a szolgáltatást.
A félreértések tisztázása után újra beadtuk igényünket, melyre újabb egy hónap eltelte után közölték, hogy DSLAM (Digital Subscriber Line Access Multiplexer - ez az a cucc, ami a telefonközpontban kezeli az ADSL-t) hiány miatt várólistán vagyunk.
Pont ugyanazt éreztem, amit 50 évvel ezelőtt, amikor kezdtem gyanakodni, hogy mégsincs Mikulás. Lehet, hogy a T-Com szívatja az Enternet ügyfeleit? Lehet, hogy mégsem bénák, hanem egyszerűen g...cik?
Ezelőtt 10 évvel, az ADSL-technika hajnalán az Enternet a Matáv vonalain kezdett szolgáltatni. Aztán a Matáv utódja, a Magyar Telekom saját szolgáltatásba kezdett. Egy darabig békésen megvoltak együtt, de úgy tűnik, a magenta óriás megunta a társbérletet.
Megvilágosodván május 5-én közvetlenül a T-Com-nál rendeltük meg az internetet, és mit ad isten, egy hétre rá 15 Mbittel dübörgünk.
Hogy miért nem lehetett rögtön közölni, hogy az Enternet ügyfelei fekete seggűek, miért kellett ezt a két és fél hónapig tartó kutyakomédiát végigjátszani, azt nem tudom. De hogy ez a viselkedés kimeríti a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés minősített esetét, az nagyon valószínű. Sajnos már a T-Com ügyfelei vagyunk, nyilván nem fogom őket feljelenteni a GVH-nál, de nagyon megérdemelnék.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése