Parlament

Parlament

2011. március 31., csütörtök

Internet-gondok

Másfél hónapja költözött a cégem új telephelyre, és még mindig nincs internetünk (persze mobil nettel, modemes kapcsolattal ellavírozunk valahogy). Hihetetlen, ugye?
Két nappal a beköltözésünk után már volt vezetékes telefonunk, ezért internet-szolgáltatónknál, az Enternetnél azonnal megrendeltük az ADSL áthelyezést.
Két hét után érdeklődtünk. Közölték, hogy ja, a T-Com elutasította az ADSL áthelyezési kérelmünket, mert a régi telefon-előfizető nem egyezik meg az újjal. Hát persze, a régi vonal azé volt, akitől az irodát béreltük, az új meg a miénk. Kicsit indulatosan (egészen pontosan üvöltve) kérdeztem:
  • Akkor miért szerepel az ADSL-áthelyezési adatlapon a régi és az új telefon-előfizető megadására szolgáló rovat;
  • Miért nem nézték meg a kérelmet, mielőtt továbbították a T-Comnak;
  • Miért nem értesítettek minket azonnal, miért várták meg, amig mi érdeklődünk.
Közölték, az egyedüli lehetőség új előfizetői szerződés kötése, ennek átfutási ideje 30 nap.
Azonnal megrendeltük az új ADSL szolgáltatást, másnap futárposta hozta az új ADSL modemet, azt hittük, sínen van a dolog. Igaz, hogy törölték a postaládáinkat, de ezt másnapra sikerült visszaállíttatni.
És csak vártunk, vártunk türelemmel. Ma letelt a 30 nap, tisztelettel érdeklődtem, hogy most akkor mi van. Azt válaszolták, hogy a T-Comtól azt a jelzést kapták, hogy visszamondtuk a szolgáltatást. Kicsoda, mikor, miért, miért nem értesítettek azonnal, hol a főnök, kit kell kirugni? Holnapra részletes vizsgálatot ígértek, de persze ettől még mindig nincs internetünk.
Felhívtam a T-Com-ot is, de közölték, hogy ha más az internet-szolgáltató, akkor internetről nem adhatnak felvilágosítást. A vonal tulajdonosának! Szerintük a szerelőnél le lehet mondani a szolgáltatást (pl. nem engedem be, hogy felszerelje az ADSL-t), de a szerelő sohasem jön előzetes értesítés és időpont-egyeztetés nélkül.
Hát most itt tartunk a 21. század elején, amikor mindenki internetet akar eladni. És nem értjük, nem értjük, nem értjük. És mégegy: ha valaki azt hinné, hogy új kuncsaftjai vagyunk az Enternetnek, azzal közölhetem, hogy 2001. szeptembere óta (akkor még VEIKI-ként) fizetünk elő ADSL szolgáltatásra ennél a cégnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése