Két nappal a beköltözésünk után már volt vezetékes telefonunk, ezért internet-szolgáltatónknál, az Enternetnél azonnal megrendeltük az ADSL áthelyezést.
Két hét után érdeklődtünk. Közölték, hogy ja, a T-Com elutasította az ADSL áthelyezési kérelmünket, mert a régi telefon-előfizető nem egyezik meg az újjal. Hát persze, a régi vonal azé volt, akitől az irodát béreltük, az új meg a miénk. Kicsit indulatosan (egészen pontosan üvöltve) kérdeztem:
- Akkor miért szerepel az ADSL-áthelyezési adatlapon a régi és az új telefon-előfizető megadására szolgáló rovat;
- Miért nem nézték meg a kérelmet, mielőtt továbbították a T-Comnak;
- Miért nem értesítettek minket azonnal, miért várták meg, amig mi érdeklődünk.
Azonnal megrendeltük az új ADSL szolgáltatást, másnap futárposta hozta az új ADSL modemet, azt hittük, sínen van a dolog. Igaz, hogy törölték a postaládáinkat, de ezt másnapra sikerült visszaállíttatni.
És csak vártunk, vártunk türelemmel. Ma letelt a 30 nap, tisztelettel érdeklődtem, hogy most akkor mi van. Azt válaszolták, hogy a T-Comtól azt a jelzést kapták, hogy visszamondtuk a szolgáltatást. Kicsoda, mikor, miért, miért nem értesítettek azonnal, hol a főnök, kit kell kirugni? Holnapra részletes vizsgálatot ígértek, de persze ettől még mindig nincs internetünk.
Felhívtam a T-Com-ot is, de közölték, hogy ha más az internet-szolgáltató, akkor internetről nem adhatnak felvilágosítást. A vonal tulajdonosának! Szerintük a szerelőnél le lehet mondani a szolgáltatást (pl. nem engedem be, hogy felszerelje az ADSL-t), de a szerelő sohasem jön előzetes értesítés és időpont-egyeztetés nélkül.
Hát most itt tartunk a 21. század elején, amikor mindenki internetet akar eladni. És nem értjük, nem értjük, nem értjük. És mégegy: ha valaki azt hinné, hogy új kuncsaftjai vagyunk az Enternetnek, azzal közölhetem, hogy 2001. szeptembere óta (akkor még VEIKI-ként) fizetünk elő ADSL szolgáltatásra ennél a cégnél.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése