Parlament

Parlament

2014. november 19., szerda

Orsi 20 éves!

Bizony, már Pic Ors (Bori nevezte így annak idején) is betöltötte a 20-at. (Bori egyébként jó névadó, Orsi neve már régóta Hugs).
Bori 20. születésnapjára egy történettel emlékeztem, most így teszek Orsival is.
Orsinak szép nagy, manga szemei voltak babkorában, úton-útfélen megcsodálták az emberek.
Nagyszemű Orsi 1 évesen
De a legemlékezetesebb megcsodálásra 1995 nyarán, balatonszemesi nyaralásunk alkalmával került sor. Cégemnek akkor még megvolt balatonszemesi üdülője, több alkalommal is nyaralt itt a Pál család. A balatonszemesi strandon divat volt a topless, még az egyik kolléganőm sem zavartatta magát kollégái előtt. Egyszer egy fiatal, formás, fedetlen keblű hölgy telepedett le mellénk, hogy milyen szép szemei vannak ennek a kislánynak, nahát!
Bizony az én szemeim is ugyanolyan nagyra nyíltak, és nem biztos, hogy pont a hölgy szemébe néztem. Hát így gyűjtötte Orsi maga köré a rajongókat kiskorában.
Egy másik eset úgy kétéves kora történt Orsikával. Volt egy műanyag kisautója, amire ráülve lehetett autókázni. Egy alkalommal a lakásban furikázott felszedett szőnyegek mellett a parkettán - a parketta lakkozott akácból volt, - amikor szikrázni kezdett az autó kereke. Sohasem derült ki, hogy a műanyag kerék mitől vetett szikrát, mi mindenesetre megállapítottuk, hogy Orsi valószínűleg boszorkány.
Valahogy úgy alakult, hogy Orsi 16. és 18. születésnapjára is csináltam egy saját énekkel kísért filmet. A 16. születésnapjára a Sweet sixteen-t énekeltem:


A 18. születésnapjára, a szokásos videó fináléjaként pedig egy saját számmal kedveskedtem neki:


A 20. születésnapján nem tehetek mást, mint innen a messzi távolból kívánok húszas éveire sok erőt ahhoz az embert próbáló feladathoz, amit maga elé tűzött, és kívánom, hogy minden célját sikerüljön megvalósítania. Eddig jó úton halad hozzá.
Sok boldogságot, Orsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése