Parlament

Parlament

2013. március 29., péntek

Gyógyszer 2.0

Egy tavalyi posztomban azon füstölögtem, hogy a gyógyszerkiváltásnál már azt is ráírják a vényre, hogy mikortól váltható ki az orvosság.
Nos, ma én egy beválthatatlan receptet próbáltam beváltani. Rá volt írva, hogy 2013. április 1-étől váltható ki. Gondoltam, az húsvét hétfője, biztos már nagypénteken is kiadják a gyógyszert. Arra azonban nem számítottam, hogy a recept már lejárt, mert több mint három hónapja írták fel.
Kérdeztem, most akkor mi van. Azt mondja a patikárius, hogy nem adhatja ki az orvosságot, az OEP rendszere nem engedi. Kérdezem, hogy akkor ez most rendszerhiba. Azt mondja, hogy az a szoftver hibás, amivel a recept készült. Látott már ilyet.
Hát akkor úgy belém állt az ideg, hogy a receptet ott helyben széjjeltéptem, de azért magamban megemlékeztem a receptnyomtató program írójának jó édes anyjáról, nem különben azokrók, akik ezt a komplikált rendszert kitalálták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése