Parlament

Parlament

2011. augusztus 13., szombat

Film Szántó Mimi 18. születésnapjára

Megint egy újabb családtag lett 18 éves, újabb film elkészítésére kaptam megbízást: Eszter és Bori után Miminek is születésnapi filmet készítettem.
Videokazettákat, fényképeket, DVD-ket használtam fel alapanyagként, valamint megkaptam Mimi kedvenc zenéit is mp3-ban. A 10 videokazettát (volt olyan, amelyen 7 órányi anyag volt összesűrítve LP-ben) egy LG hatfejes lejátszón néztem végig gyorslejátszási üzemmódban. A kiválasztott jeleneteket egy Pioneer asztali DVD-felvevlő merevlemezére rögzítettem, összesen 350 rövid snittet. A felvett snitteket DVD-re írtam, így vittem át a számítógépre.
A számítógépen az "Ulead DVD Movie Factory" programot használtam arra, hogy a DVD-kről a megfelelő jeleneteket bemásoljam a számítógépre. A számítógépre másolt snitteket tematika szerint csoportosítottam. Ugyanezt tettem a fényképekkel is.
Megkértem a családtagokat, hogy mindenki mondjon valami jókívánságot Mimi születésnapjára, ezt agy Panasonic HD kamerával rögzítettem.
A tematika szerint szétválogatott snittekből összesen 13 klipet vágtam össze, egy-egy klip kb 3 perces volt, így végül egy kb. 40 perces film lett az eredmény, egy klip 30-40 snittből áll. A munkát a Windows-hoz adott "Movie Factory" programmal végeztem el, a jókívánságokat feliratoztam is.
A 13 klipből a "ConvertXtoDVD" programmal készítettem DVD-lemezt.
Jó pár estémet rá kellett szánni erre a filmre, de nagyon jó volt kicsit elmerülni a múltban, gyakran Kati is ott ült mellett éjfélig és nézte a videó-szalagokat. Rájöttem, hogy szeretem ezt csinálni.
Még egyszer: Isten éltessen Mimi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése